sâmbătă, 23 octombrie 2010





http://www.fashionising.com/

6 comentarii:

Anonim spunea...

Bai..ti`am mai spus ca nu.mi plac pozele tale..atunci cand te uiti in jos...:-? ...dar am observat ca majoritatea basketbalistelor au poze q capul in jos..nu dau nume..asta ar insemna sa le fac publicitate=)))) nu merita..:>
:)))
Uite`te si u la poze atci cand ti le face cineva:))

dede.full.of.life spunea...

:))))=))) HAHA m.am prins :))):))) bine bine..o sa incerc..urmatoarea poza am sa o fac... : cu capul in JOS!! =)))) :*:*:*

ionutz spunea...

ai iesit super in poze

dede.full.of.life spunea...

Ms ionuuuuuuut :*:*:* t pup :*:* ms:D:D

Anonim spunea...

frumoasa in amadoua pozele...ce sa zic...da ai grija sa nu cazi in ape...sau poti sa cazi dak sunt yo prin preajama

dede.full.of.life spunea...

Pot sa cad huh?? bv maa..=)) glumeesc maa:*:*:* Ms Ed :*:* pupiixxx ...xoxo:D ;;)