luni, 15 noiembrie 2010

Bal time !!! (Club Cepi :D )

4 comentarii:

IuLi-TL spunea...

Am vanat aceasta fata timp de 2 luni,numai ca sa descopar ca gusturile noastre sunt exact la fel,amandoi suntem inebuniti dupa FeTe:P;))

dede.full.of.life spunea...

Iuliiiiiiii !!! de knd n.am mai vb...:D:D dar..ce e cu, commentu??:)) k n.am inteles..:)):)):)) App..:-w n.ai venit in bucale la bal..:-w te tin eu minteee !!!!!!!!!!! :)))

IuLi-TL spunea...

Nam vrut fata,am zis sa ca te duci cu ala mic...cum il chema..si am zis sa nu ma bag peste flacau:))Sau cu Cristinel baiatu Mare:P:)).Te sun eu daca ajung pe acolo zilele astea,daca iti faci curaj sa raspunzi;))

dede.full.of.life spunea...

:)):)) Vladut il cheama....nu.i mai zice ma..ala mic :-w:-w :)):)):)) oki oki:X sa ma suni..kum sa nu raspund ma?? aa??=)) asa timida ma vezi?? hm..=)) :*:* puup