miercuri, 3 noiembrie 2010

Just SMILE !!


17 comentarii:

Mihai spunea...

Ai iesit miss? ..:) Esti foarte frumoasa.

dede.full.of.life spunea...

:) Nici nu am participat:))) :D Multumesc frumos :) :* pupici.:D

Alin spunea...

Ehee...cum dracuuu sa nu fie frumoasaa doar e suryik mea..Pacat de unele chestii... daca te mai face UNU sa suferi MA JUR ca il omor cu mana mea!!

dede.full.of.life spunea...

:) ..mda.. :)):)) :-j ms aliiiin:X:X:X brooo :X :)):)) :*:*:* tbxxx:D:D:D

Anonim spunea...

asa trebuie tot timpul, just smile >:D<

Anonim spunea...

Bai ii faceti reclama...va rog frumos..:)))
pana si pe blog vorbiti de ala=)))
Alin daca il bati ...sa ma chemi si pe mn:>..:))))
Vreau si eu sa fiu prezenta...:))
Te ajut si eu..:))>:)

dede.full.of.life spunea...

:)):)):)))=)))))))))))) And.. i just loVE youu!!!! :)):)) multumesc..va iubesc:D da vache..=)) t kem eu k vreau si eu si eu si eu..=)))aolooo nu mi.am fkt subiectele la romana.. pt olimpiada.. =))))))))))))))=)))=))) vaai c ciudat suna..=)))

Anonim spunea...

MAMA.. ce buze ai doamne.... !! Frumoasa ..

dede.full.of.life spunea...

:) MULTUMEEESC !! :)) :*:*:* :D dar..cine esti? :-? :)):))

Anonim spunea...

Nu are importanta ...oricum nu ma cunosti..doar ca am auzit multe lucruri frumy despre tine ....si ca esti o persoana puternica si..am cerut blogul tau pt ca sa imi dai cateva sfaturi pt ka am auzit ca esti fuarte buna l dastea

dede.full.of.life spunea...

:)))) Aha.. mda..nu stiu cine ti.a dat tie informatiile astea cum ca as fi puternica si etc etc..;)) Eu nu ma consider..sunt o persoana normala..care e nevoita sa treaca peste niste chestii..Problemele oricum trebuie depasite..ca ai putere ca nu ai..esti *obligat* gen..de diferite circumstante..:) cand chiar nu mai ai ce sa faci..poti nu poti trebuie sa treci mai departe. :) Da sigur..daca vrei tu sa te ajut cu cva..,desi nu te cunosc..:)) nici numele nu ti.l stiu... ok..:D e ok..:D:D

Anonim spunea...

Pai...Cum iti pastrezi mereu zambetul p buze in ciuda problemelor p care leai avut de depaasit?

dede.full.of.life spunea...

.... :D Din dorinta de a iesi din starea aia..pur si simplu am avut asa o perioada de *ciuda* si am zis: * M.am saturat sa fiu toata ziua asa.. m.am saturat sa ma trezesc si sa ma culc cu aceeasi stare...trebuie sa schimb ceva..* -si cand mi.am zis asta..a fost de.ajuns..:) plus ca am avut prietenii..care m.au ajutat enorm..m.au scos din starea aia..am iesit mult in oras cu persoanele cu care imi facea placere sa ies..cu care ma simteam bine..glumeam etc :D si NU am avut cum sa nu ma desprind putin de probleme:D:D ..si reptand zilnic activitati care au reusit sa ma scoata din stare aia am putut merge mai departe...greu,intr.adevar..f greu... dar..nu imposibil :)

Grasu` Contrasens. spunea...

Andreea esti frumoasa, desteapta, dar tot te fac la baschet :)):X

dede.full.of.life spunea...

Ms !! :*:* Ei naaa???? =))) du.te maaa...=))))))) kum sa ma faci p mn la basket?=))) inseamna k n.ai auzit de...influenta mea asupra acestui sport..=)))=)))=)) Tbx!! :*:*

Andrei spunea...

:) A cui esti sa fie mandru ! A cui ai fost si nu mai esti,se poate arunca in wc .ii trag eu apa.

dede.full.of.life spunea...

:)):))) Multumesc :P :)